Thursday 22 November 2012

Boyfrnd ? :O

Hai haii , muehehe , Assalamualaikum :D Lama gila kan tak updte blog , ni semua faktor busyy *aceyy busy lah sngt , haha . Berhabuk habeh dah :P , actly banyak crta yang aku nak story , tp jari ni rasa malas gila nak typee , aku dah malas ? :O aku mmg malas pun , HAHA . k mengarutt :P
Harini kankan aku nk story pasai jantung hati aku <3 hihihikkk *gelak gatai* . Pecaya dak weii kherol ada boyfrend ? :O Kali ni betoi betoii nahh , bukan angan angan ja :P Dia ni bukan Aaaron aziz , zayn malik , vito , bla bla bla ~ dia ni betoi betoi punyaaa =='' HAHA . Dia ni agak spcial la bagi aku , tau dak knpa ? Sebab ayat maneh dia ? no no no , aku skit pun tak cayaq , haha , ni sebab dia sanggup tunggu aku berbulan bulan derrr . Lama nahh dia peqabeh krdt dia msj merayuu kat aku , wuwuwuwuuuu . Haha , diaa comell kayy ;)
Aku mmg ahh buat tak layan dia mula mula , mmg aku rasa dia merimaskan , dia msj aku tiap hari :O Tautau jala aku dulu cena ann ? Aku penatt kot dengaq dia merayu apa segala bagai kat aku . Tapi lama lama aku ngn dia jadi rapatt . Kira dia jadi kwan aku yang penting jugak ahh . Then , lama lama aku pun rasa mcm aku dah TERsyang dia sebab dia TERsangat lah caring dgn aku . Mueheheh . Aku pun mula lah mengada ngada merajuk la bebai la , aku saja la nak test tengok dia tahan ke takk , hahah *jahat kayy . Tapi dia sabaq ja pujuk aku . Sampai terok terok pulak tuu , kadang kadang aku tduh dia mcm2 even aku tau bnda tu tak betoi pun >.< Aku mmg selalu sengaja -.- erm erm sory kayyy .
Satu hari tu , aku buka fb dia sbb aku nak delete status yang dia tag nama aku tuu , tau dak pass dia apa ? nama akuu -.- HAHAH . Tapi dia dah tukaq dah kay :P Aku dh dpat pass dia , aku pun stalker la , check habeh segala IM , tba2 tengah syok kcau org neh , ada pulak minah senget mana tahh , hntaq chat kat dia , dok kata ''smpai hati buat dia cmni , tinggai dia'' dia syang harits lagi la '' aku pun macam whatthefishhh :O time tu aku rasa mcm nak tumbuk skrin laptop uhh *kay buat terok lagi . HAHA , mmg aku bengang gila ahh , aku pun tktau knpa , padahai wktu tu kami kawan ja :) Nampak dak aku jeles ? hehe . Aku pun msej dia perli2 bagai , aku sruh dia jgn kcau aku dahh , apalaa . Dia apa lagiii , merayu sakan ahh . Dia kta dia tk kenai pun pmpuan tuu . Aku 50 50 ja caya dia , sbb ramai org kata dia playboyy . Wktu tu aku mula bnci diaa , aku bgtau dia , tp dia ttp dok merayu centu ahh , pada pagi smpai malam , smbung pulak esok :O HAHA , apalaa harits ni :P Esok tu aku tngok mcm dah teqok sangt , aku kwan balek dgn dia :) Smpai la tarikh ni --> 30.10.2012 , aku terima dia jadi bf aku , sbb aku rasa aku mmg dh cinta mati kat dia MUAHAHA . Tapi kami cple 6 hari jaa :') spnjang aku cple ngn dia tuhh , tiap hari kami gaduh . Malam tu aku msj dia , tba2 dia kata dia sayang ex dia sma bnyk mcm dia sayang aku . Aku pun macam... apa ni ?? kata hg sayang aku lbih dari sapa pun . Aku mmg  bengang thap dewa ahh , then aku mntak break ngn dia , aku tk pkiaq pnjang k . Esok tu aku dpat tau dia cple balek ngn ex dia :') Tau dak wktu tu , mmg aku rasa mcm aku ni separuh mati , aku rasa kehilangan yg paling besaq dlm hidup aku . Lpas aku tau dia cple ngn ex dia balek , mmg aku tqeyakk bagai nak rakk , HAHA , terok kan ? yalaa , mmg hati aku rasa mcm kena gelek ngn lori uhh , saket sangat , wktu tu jugak baru aku tau bertapa pntingnya dia dlam hdup aku , *ceyy ayat haha Aku tk pnah tqeyak k untk bnda2 centuu , hati aku kering , tp dgn dia , aku tqeyak ? :O Dsyat ahh harits HAHA . Tiap hari dia mntak maaf kat aku , dia kata dia mnyesai sngt . Aku pun mcm okaylahh. Dia nak jadi BFF aku . Aku snyum ja wktu tu even hati aku sket sngatttt :( . Tiap hari dia msj aku , aku smbang ngn dia mcm aku ngn dia still cple even dakpun . Nak buat mcm mna kan ? wktu tu aku rasa aku jahatt pun ada , rsa mcm perampas pun ada . Yaa mmg aku perampas kan ? :'( malam tu dia break ngn gf dia , then dia ajak aku cple , aku rasa serba salah pulakk . Gf dia sayang sngt2 kat dia , tpi aku ? Aku mmg perampas paling kejam >< tapi nak buat cena kan ? Aku pun sayang dia jgak , dia kta dia ngn gf dia dah break . Aku tkkan nak tunggu bapak lagi ? Aku terima jalahhh HAHA 9.11.2012 <3 Aku sayang dia sngt2 , frst time aku rasa cenii . Aku tkpnah tau pun smua nii . Aku anti laki dulu . Tapi cena aku boleh sangkut dgn harits ni ? HAHA , Iloveyouu monyett. Aku sayang hang gila gila busuk :* Thnks for everything <3

No comments:

Post a Comment