Thursday 6 December 2012

Date ? :O

Harini 6.12.2012 datee dengan harits , date kah ? alaa kira date la tuu -.- HAHA , actl 4.12 , 5.12 tu kami jumpa jugakk . Heheww . Dia tersangattttttttttttttttttt lah comellllllllllllllllllllllll . Meltingggggg ~ wuwuwwuwuuuuuuu mcm nak sepak sepak ja muka dia yang comell tu :3 wahaha , over ? lantak aku lahhh , blog aku duiduiduiii :P Dia comell pastu dok buat muka comell . Comel + buat buat comell = extra comell lah kan ? wahahahah , kayy gilaa -__-
Tapii haritss busuk -_- busuk ?? busuk rokok kott , hm hmm . Bayangkan setiap 5 minit msti rokok ? harits ni dh kenapa taktauu . Ketagihan kott :/ bahaya la sayangg :( rosakk paru paruu , hm hmm :<
Tapi tapii tapii tadi dia kata dia nk stop dh rokok , tadi last , dia janji dgn aku ? JANJI ? :O . Okay janji dh kira janji , dosa ohh klau tak tepatiii . Jgn merokok dh nahh sayangg ? aku takmau hilang hang ngekkk :'[
Btw , thnkss nyett sebab teman aku pii rumah kak wanii dok sana dari pkui 12 smpai pukoi 5 , mesti nyett boring kan kan ? haha kesiannn ehhh :) 
Thnkss sayangg , hihikkk . Iloveyouuuuuuuuuuuuuuuuuuu <3

No comments:

Post a Comment